One direction

One direction

A várvavárt 1. rész !! :)

2016. október 22. - Vanda és Bogi

Váratlan vendég..

*Anett szemszöge*

Reggel a telefonom csörgésére ébredtem fel.

-Igen?-kérdeztem kómásan.

-Szia David vagyok. Remélem nem keltettelek fel.

-Őszintén mondva de, de miért is hívtál ilyen korán?-kérdeztem miközben felültem az ágyon.

-Oké. Na szóval az lenne, hogy ma este hétre egy buli? Nem lenne hozzá kedved?-kérdezte

-Nem is tudom....-meg sem várva a válaszom közbevágott. Úgy látom nála ez így megy..

-Oké akkor 7-re nálad leszek,legyél csini. Ja és még valami a csajoknak is szóljál jó. Na szia puszi.-és letette. Oké már nem tudok mit csinálni, így felkeltem felöltöztem, és lementem a napaliba.Anyu és apu már fent voltak.

zsofia.jpg

-Jó reggelt.-köszöntem még egy kicsit kómásan.

-Szia kicsim.-köszöntek szinte egyszerre anyuék.

-Anya, apa.-keztem el a bulival kapcsolatos szövegem.

-Na kivele hova akarsz menni?-kérdezte anya. Már ha így kezdem a mondatomat akkor már tudják, hogy valamit akarok.:)

-Hát ma reggel hívott David és bulit szerveznek és meghívott engem és a csajokat.-mondtam.Anyu apura nézett és apu intett a fejével,hogy menjek oda mellé.Leültem mellé és el is kezdte apa.

-Ugye kicsim még 17 vagy?-bólintottam.-na szóval mivel még nem vagy 18 így nehezen engedünk el téged bulikba,jó ez tudom házi buli de te mégsem ismersz sok embert ott. Meg ilyen gyakran bulizni járni. És mivan ha mondjuk épp kimész a friss levegőre és egy részeg fiú neked meg és ki tudja mit akar veled csinálni és hiába kérsz segítséget a zene miatt nem hallja senki sem és lehet.hogy bántani fognak.Hmm.. Akkor mit fogsz csinálni.-én erre csak lehajtottam a fejem és sóhajtottam egyet.

-Khmm..-"köhögött" anyu.

-Na jó 1 feltétellel.-én erre felkaptam a fejemet.-Ha nagyon vigyázol magadra és mindig van melleted valaki. Jó?-nézett rám és erre csak hevesen bólogattam,mire anya csak felkuncogott.

-Úgy lesz köszönömm.-adtam 1-1 puszit a szüleimnek és felrohantam a szobámba. Felhívtam Lizát, hogy jöjjenek át mert van valami amit el akarok mondani.10 perc mulva már a szobám ajtajában voltak.Mivel szembeszomszédom.

-Szia Anett. Mi az a fontos dolog kora reggel?-kérdezte Liza miközben leült mellém az ágyra.

-Sziasztok csajok. Na 1 az,hogy 10:30 van szóval nem kora reggel van 2 meg remélem estére semmi programotok nincsen?-kérdeztem tőlük

-Nincs.- mondták egyszerre.

-oké mert most már van.Este 7-re legyetek készen csini ruhába gyertek és vagy 7 előtt nálam lesztek vagy a kapuba vártok.-mondtam el nekik szinte egy szuszra.

-ÖÖ oké oké de mégis hova?-kérdezte értetlenül már Zoé is.

-Ja David hívott reggel és ma este 7-re meghívott minket a buliba.-közöltem velük.

-Oké én benne vagyok.-Mondta Liza

-Én is.-mondta Zoé is.

-Oké, de ha már itt vagytok akkor segíthetnétek, hogy mit vegyek fel..-mutattam a szekrényre és végigmutattam magamon.

-Rendicsek.-állt fel Liza és már is nézte a ruhákat.És ezen maradt a választásom.

20140426142744_images-10.jpg

-Köszönöm. De még mindig van sok idő a buliig. Addig mit csináljunk?-kérdeztem mikor a ruhát felraktam egy válfára.

-Hát... nem is tudom,talán elmehetnénk vásárolni vagy sétálni a parkba vagy esetleg maradjuk itt és nézünk valamit.-sorolta a programokat Zoé.

-Szerintem a vásárlást azt most hanyagoljuk úgyszint a sétát szóval mit nézünk?-mondtam.

-Nézük meg a Kis kedvencek titkos életét k_k_t_elete.jpg.-ugrándozott Liza.

-Oké akkor nézzük.-mikor vége lett 13:26 volt szóval még mindig volt sok időnk.

-Akkor menjünk át hozzátok és keresünk nektek is ruhát a bulira.-vetettem fel az ötletet, a csajok csak egy "jó.val" jutalmaztak meg.

 

*Lizáéknál*:

-Ööö.. ez nem jó,ez sem, na ez a megfelelő ruci.-vettem elő egy tök jó ruhát ami Lizához illett.

baliruha3.jpg

 

 

 

 

 

 

Utána jött Zoé ruhája.:

f37e5dc99f048f9876988b6f9d83802b.png

 

 

 

 

 

-Na én mentem mert még meg kell csinálnom a hajam és a sminkemet.Sziasztok.-álltam fel az ágyrol.

-Szia.-köszöntek a többiek.Zoé még kikisért.

*Otthon*

Már vagy egy órája itt készülődök és még csak a sminkem van készen.Nagy nehezen a hajam is begöndörítve.A ruhát felvettem,készen is vagyok.

*Este*

18:30 óra volt lassan már David itt van értünk.Addig tweetereztem. Már csak egy Kocsi dudálásra eszméltem fel. A napaliban hagytam egy üzit anyuéknak mert már aludtak szerintem."Elmentem a buliba szerintem ott fogok aludni majd reggel jövök. Puszi Anett.♥"

Mire kiértem már a csajok is ott voltak.

-Sziasztok.-köszöntem mikor már a kocsinál voltam.

-Gyönyörű vagy.-Mondta David mire én egy kicsit elpirultam és adott a számra egy puszit.

-Te sem panaszkodhatsz.-és kinyitotta a kocsi ajtaját.

15 perc mulva már a bulizó helyen voltunk.Rögtön kiszúrtam Cristhophert. oda mentünk és köszöntünk egymásnak. Zoéval el is ment táncolni,én Davidel táncoltam Liza meg azt mondta, hogy elmegy a pulthoz.Sokat táncoltunk,de már megszomjaztam meg már a lábamat sem éreztem ebben a nagy magassarkúban.

-Figyi nem lenne gond ha most le lépnek kicsit megszomjaztam.-a zene miatt kiabáltam a fülébe.

-Nem menyél csak.Addig megkeresem Chris-éket.-mondta David.

-Oké, Ott leszek akkor a pultnál ha kerestek.-mondtam és elindultam.Liza egy ismeretlen fiúval társaglott így oda mentem, köszöntünk egymásnak be mutatkoztam Őt Bendének hívták.A tömeg felé fordultam.Bár ne tettem volna.Egyszer csak 2 lány jött velem szembe."Mivan?? Ezek mit keresnek itt??Nekik nem Liverpoolban kéne lenniük?"-gondoltam magamban.Már Lizának is szoltam akinek a keze ökölbe volt szorítva.

-Nocsak,nocsak kit látnak szemeim csak nem a drága unokatestvéremet és barátnőjét Anettett?-jöttek közelebb.

-Nocsak milyen meglepetés Fatima és Dorottya,milyen véletlen, hogy pont itt találkozunk. Nektek nem Liverpool-ban kéne lennetek?-kérdeztem kicsit nyugodtan.

-Nem mivel tegnap jöttünk haza és gondoltuk jövünk egyet bulizni.

-És ki hívott meg titeket?-kérdeztem tőle.

-Chh.. mint ha neked olyan sok közöd lenne hozzá.-mondta flegmán.

Igen is sok közöm van hozzá mivel a barátom bulijában vagy éppen.-mondtam mire ő a fülemhez hajolt.

-Nem sokáig lesz a te barátod. Hahaha.-és már itt sem voltak.Nagyon felhúzott a megjelenése.Tuti,hogy valamiben sántikál ez a nőszemély.Nem engedem ,hogy elvegye tőlem azt akit szeretek.Már csak arra eszméltem fel hogy Liza a kezével a fejem előtt integet.

-Föld hívja Anetett! Hahóó itt vagy?!-kérdezte.

-Ja bocsi csak elbambultam.-sóhajtottam egyet

-Mit mondott?-tudtam kire gondol így elmondtam neki.

-Hát..azt,hogy Daviddel nem sokáig leszek vele együtt.-mondtam kicsit szomorúan.Bele gondoltam,hogy mi lesz velem David nélkül,mit talált ki Fatima tőle minden ki telik.

-Ne foglalkozz vele tudod,hogy David csak téged szeret senki mást.

-Tudom..-mondtam mire a többiek is megjelentek.

-Hali mizu?-ült le mellém David.

-Semmi csak beszélgettem egy kicsit Lizával.-mondtam.

-Ja oké.mondta a barátom.

-Khmm..-köhögött Liza tudtam miért csinálta ezért belekeztem.

-Öö.. nem megyünk egy kicsit nyugisabb helyre?-kérdeztem kicsit zavartan.

-De, menjünk fel a szobámba.-mondta Chris. Felmentünk a szobába és leültünk az ágyra, én inkább álltam.

-Szóval most nem rég találkoztam  Fatimáékall..-de itt félbeszakított David.

-Mivan? Ő,hogy kerül ide az én bulimba. Mert,hogy éne nem hívtam meg az 100%.-háborodott fel.

-Hát én sem hívtam meg.-tette fel mind két kezét Chris.

-Akkor nem ti hívtátok meg?-kérdeztem kicsit félénken.

-Nem.-jött oda David és adott a fejemre egy puszit.

-És azt mondta,hogy nem sokáig leszünk mi egy pár.-itt lehajtottam a fejemet.De David felemelte.

-Soha nem veszítesz el jó?.-bólintottam

-Amúgy nem azért de nekem semmi kedvem már bulizni.-szólalt meg Zoé és csak bólogattunk.Elküldtük a vendégeket és egy kicsit még össze pakoltunk utána leültünk a kanapéra.Pár perc néma csend után Chris megszólalt.

-Mit szólnátok egy kerti sátorozáshoz,és tábortűzhöz és ehetnénk is.?-vetette fel az ötletet Chris. 23:00 volt így belementünk az ötletbe.A fiúk a sátrat csinálták mi lányok hoztuk a kaját a fákat.A fiuktól kaptunk alvós ruhákat.

-Na szóval ki kivel alszik?-Kérdezte Chris mikor a tűz nagyba már égett.

-Én Anettel fogok aludni az tuti.-karolt át a barátom

-Jó akkor mivel 2 sátor van így én a csajokkal fogok aludni. Lányok megfelel?-nézett rájuk.

-Csak egy feltétellel,ha nyugodtam aludhatunk.-nézett szúrós szemmel Zoé.

-Jó jó rendben akkor megbeszéltük,de együnk valamit mert már éhes vagyok.-mondta chris.Megettük a kaját és mentünk is aludni.Én hamar elaludtam.

*Zoé szemszöge*

Nem tudtam elaludni így úgy döntöttem,hogy kimegyek a friss levegőre.10 mulva már nem egyedül voltam.Chris jött ki a sátorbol.

-Szia.-ült le mellém.

-Szia.-köszöntem vissza neki.

-Miért vagy itt kint egyedül?-kérdezte

-Nem tudtam aludni.És te?-néztem kómás fejére.

-Észrevettem,hogy nem vagy a sátorban gondoltam,hogy itt vagy kint.-mondta

-Ja értelek.-mosolyogtam ell.És bekövetkezett az a bizonyos kínos csend.

-Ööö.. Már rég elakartam neked mondani csak nem tudtam,hogy hogy kezdjek bele.-vakarta a tarkóját és a földet pásztázta kicsit zavartan.

-Mit akartál?-értetlenkedtem.

 -I DIG YOU.-nézett a szemembe. Mikor kimondta.hogy nagyon bejössz nekem, a szivem vagy 1000 dobogott.

-Hát öö.. nem is tudom most mit mondjak-nevettem fel zavartan.

-Sajnálom ezt most elrontottam én... nem akartalak össze zavarni..sajnálom.dadogott össze vissza.

-Jaj dehogy is nem,, ne hibáztasd magad te elmondtad az igazat,de szerintem menjünk aludni mert már álmos vagyok.-tereltem a témát.

-Rendben menjünk. -láttam rajta,hogy csalódott volt.

*Másnap reggel Anett szemszöge*

Reggel 7-kor keltem fel,csoda,hogy nem fájt a fejem.Felkeltem felvettem a tegnapi ruhát és kimentem a sátorból és leültem az egyik farönkre.Este is azt álmodtam,hogy Davidet elveszítettem.Nem akarom,hogy igazábol is ez legyen.Nem sokáig tudtam gondolkodni mert társaságot kaptam.

-Szia édes,hogy aludtál?-adott egy csókot szerelmem.

-Szia. fogjukrá.-mondtam

-Még mindig a tegnap történteken gondolkodsz?-kérdezte

-Igen mert mivan ha valami olyat talál ki amitől szétválunk?

-Hiddel nem lesz semmi jó?

-Oké.-mondtam

Lassan már a többiek is felkeltek.......

 

Sziasztok remélem tetszet. a kövi rész kb. ugyan ekkor várható.!!!!!!

Puszi Vanda.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://1dtortenet.blog.hu/api/trackback/id/tr2511829505

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása